AR Filter – Bobrík Širavík

AR Filter – Bobrík Širavík


Popis

V rámci mojej diplomovej práce s názvom “Využitie rozšírenej reality v marketingovej komunikácii” som sa intenzívne zaoberal možnosťami aplikácie rozšírenej reality (AR) v kontexte marketingovej komunikácie. Je to oblasť, ktorá ma osobne fascinuje, a myslím, že má obrovský potenciál v modernom marketingu. V rámci diplomovej práce som aplikoval pre subjekt Thermal Park Šírava, s ktorým dlhodobo spolupracujem, nakoľko dlhé roky pracujem na e-shope spoločnosti teda ThermalPoint.sk

V aplikačnej časti práce som predstavil tri inovatívne návrhy využitia rozšírenej reality pre tento Thermal Park. Medzi nimi bol aj AR filter s názvom “Bobrík Širavík”, ktorý je teraz dostupný na oficiálnej stránke Instagramu spoločnosti.

Cieľom tohto filtra je prilákať pozornosť používateľov tejto populárnej sociálnej siete. Dúfam, že mnoho z nich bude tento filter využívať na svojich fotografii a následne ich zdieľať so svojimi sledovateľmi. Týmto spôsobom môže AR filter efektívne propagovať značku “Thermal Park Šírava” a prilákať nových návštevníkov.

Zobraziť viac